Sunday 3 May 2009

Trøye i ribb




Denne strikket jeg like før Filip ble født. Kvinner flest syns ikke noe særlig om å gå over terminen, men jeg hadde ikke så mye i mot det egentlig, da fikk jeg jo strikket enda mer til gullet i magen! Hele 12 dager over tiden gikk jeg, så det ble en del ekstra plagg til Filip! Dette er vel egentlig ment som en undertrøye, men jeg syns den er fin som vest. Dessverre er den allerede litt knapp i livet, men kan vel brukes frem til sommeren. Så får jeg heller strikke en ny til høsten! Veldig fornøyd med denne, var rask og kjekk å strikke, og svært lite monteringsarbeid!

Garn og oppskrift fra Nøstebarn, strikket på pinne 3.

I knitted this baby vest shortly before Filip was born. I really like this vest, but I made it too short (and this one is not knit top-down). Think I will have to make another one before autumn comes.  

No comments:

Post a Comment